donderdag 3 januari 2013

Lege planken, volle dozen

Hoewel het advies was om minstens twee hele weken te wachten, houd ik na een krappe week niet meer. De testobjecten plakken niet meer aan de planken dus ik ga los. Dat klinkt heel dynamisch en snel, maar zo gaat het niet. Een deel van de boeken is onbekend (want met dozen vol gekregen) en moet daarom bestudeerd worden, een ander deel roept herinneringen op en moet daarom bestudeerd worden, en bovendien is een indeling niet zomaar te maken. Waar zet je een voorleesboek over geschiedenis? Bij de kinderboeken of bij de geschiedenisboeken? Ze krijgen naast een plekje in de kast allemaal een regel in 'mijn boeken.xls' en een ex libris-stempel.
Ik word er hebberig van 'hier wil ik eigenlijk wel de hele serie van' (Wipneus en Pim) en ook weer niet: 'met de boeken die ik nu heb kan ik lezen en herlezen tot ik 100 ben. Ik hoef nooit meer iets anders'.


Verder hebben we de douche nu echt tegelzetklaar gemaakt, dat wil zeggen: gipsplaat terug, leidingen afpurren, en stofzuigen. Er is iemand langs geweest die een offerte gaat maken voor de nieuwe ketel. En we zijn ons aan het oriënteren op domotica.
En zijn we begonnen met de experimenten voor de strandballampen. Leuk bezig, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten